organisaties en bedrijven

Tips over authentiek verkopen, inclusief en empathisch communiceren,
sociale media, én het leven!

Hey waardengedreven ondernemer en woordenliefhebber,

In deze blogs ga ik dieper in op wat belangrijk is om zichtbaar te zijn.
Hoe je jouw product of dienst in de kijker kan zetten op een manier die zowel voor jou als voor je potentiële klant goed voelt.

Ik neem je mee in de wereld van authentiek verkopen, inclusief communiceren, het schrijven van teksten waar je trots op bent en nog veel meer ;-).

Zoek een gezellig plekje, neem een koffie (of thee of iets anders) en lees één of meerdere blogs.
Ik hoor graag achteraf wat je ervan vond! Dat kan door te reageren onder de blogpost, door mij een e-mail te sturen of te connecteren via mijn socials!

Ethische communicatie en marketing

Ethische marketing: hoe kan je goed doen én winst maken

Ethische marketing: hoe kan je goed doen én winst maken Marketing is een krachtig middel. Het kan mensen overtuigen, inspireren en in beweging brengen. Maar met die kracht komt ook verantwoordelijkheid. Hoe kunnen we marketing inzetten zonder de grenzen van het ethische te overschrijden? En hoe maken we keuzes die goed zijn voor zowel onze…

Ethische communicatie en marketing

Hoe schrijf je een Call-to-Action die echt werkt en waar je je goed bij voelt?

Hoe schrijf je een Call-to-Action die echt werkt en waar je je goed bij voelt? “Zorg altijd voor een call-to-action.” Dit advies hoor je vaak van business- en marketingcoaches. Maar wat als je weerstand voelt? Of gewoon geen zin hebt om een CTA toe te voegen? Dan kan je het gewoon eens weglaten natuurlijk! Of…

Ethische communicatie en marketing

Hoe kan je authentiek verkopen? 5 manieren om te verkopen zonder trucjes.

Hoe kan je authentiek verkopen? 5 manieren om te verkopen zonder trucjes. Veel waardengedreven ondernemers worstelen met verkopen. Je had ooit een droom en startte daarop met je onderneming. Je ontwikkelde een product of dienst en was ervan overtuigd dat je daarmee het leven van je potentiële klanten kon verbeteren. Maar nu merk je dat…

Copywriting tips

Hoe schrijf je een tekst? De 5 stappen van een copywriter/tekstschrijver.

. Hoe schrijf je een tekst? De 5 stappen van een copywriter/tekstschrijver De tekst schrijven en laten sudderen Schrijven heeft tijd en ruimte nodig. Dit betekent dat je best even afstand neemt. Zo krijgen je hersenen weer wat zuurstof en kan het je creatieve inspiratie voeden. Wat doe ik zoal? Lopen, een was insteken, een…

Ethische communicatie en marketing

“Hannie, wat bedoel je eigenlijk met inclusieve communicatie?”

“Hannie, wat bedoel je eigenlijk met inclusieve communicatie?” Wat is inclusieve communicatie? Die vraag kwam binnen. Zag ik nu mijn blinde vlek niet? Note to self: Uiteraard, anders zou het geen blinde vlek zijn. 😉 Waarover ik het heb? Dat ik vergat helder en inclusief te zijn door mijn stokpaardje – het belang van heldere en inclusieve communicatie – niet…



Zin om samen te werken?
Om jouw teksten te laten schrijven?
Om samen na te denken over je marketing?
Om een contentbrainstorm in te plannen?
Om te bekijken hoe communiceren over jezelf en je aanbod leuk kan zijn?