ethische copywriting

Ethische copywriting met jouw stem, jouw waarden, jouw verhaal.
Voor ondernemers en organisaties die communicatie willen die klopt, voelt en werkt.


Je teksten voelen niet zoals jij klinkt.

je hebt al pogingen gedaan. Opnieuw en opnieuw.

Maar telkens blijft er iets wringen. Ze zijn te braaf, te gewoontjes, te wollig of net te commercieel.

Je herkent jezelf er niet in.

Dat moet wil ik anders.


Teksten die helder, strategisch en helemaal jij zijn.

Die niet roepen, maar raken. Die niet pushen, maar uitnodigen.

Woorden die inspireren en waardevol zijn.


Hoe ik je help met copy?


  • Wil je teksten die jou weerspiegelen en je bezoeker begeleiden naar actie?

    Ik schrijf (of herschrijf) je homepagina, over-mij, aanbod of complete website.
    Maar hé, ook zeer welkom voor je klantcase, brochure of volledige campagne!


  • Wil je regelmatig iets delen zonder jezelf op te branden?

    Je wil zichtbaar zijn, maar niet op het ritme van de algoritmes.

    Ik help je met blogs, nieuwsbrieven of social copy die waardevol is voor je lezer én haalbaar blijft voor jou.


Jouw snelle acties en zachte aanpak vond ik zo fijn. Dat ik mijn verhaal kon doen en we samen de juiste woorden konden vinden.


€ 75 is mijn gemiddelde uurprijs, maar jij wil natuurlijk vooral weten wat ik in die tijd voor je kan schrijven.
Dat hier inschatten is niet evident.
Daarom bespreken we samen een prijsformule waar we ons beiden goed bij voelen.

  1. Gratis kennismaking – Mail me of boek een call in en we bespreken wat je nodig hebt.
  2. Strategie & concept – Ik schrijf (of herschrijf) je teksten.
  3. Feedback – Jij geeft feedback zodat je teksten bij je passen en doen wat jij wil dat ze doen.


FAQ

“ik heb nog vragen”

Stuur me een mailtje of plan een gratis goesting-om-een-samenwerking-te-bespreken-call in. Het kan zijn dat het voor jou niet nodig is om maandelijks een nieuwsbrief of blog te schrijven. Misschien is een contentbrainstorm voor jou interessant of het schrijven van je ‘over mij-pagina’. We bekijken het samen.

  1. We maken kennis via een gratis online gesprek of via e-mail/whatsapp (voor de introverten of nachtwerkers onder ons).
  2. Ik stel een prijsvoorstel op.
  3. We gaan in zee of zeggen vriendelijk au revoir.
  4. Ik stuur je een vragenlijst die je kan inspreken of invullen waarin ik peil naar je merkverhaal, je passie, je tone-of-voice, … Heb je dit nog niet helemaal helder? Geen probleem, we kunnen dit ook samen bespreken tijdens een voorbereidende sessie.
  5. Nadien begin ik met een onderzoek naar je thema of domein en start ik met schrijven.
  6. Je krijgt de teksten op het afgesproken moment.
  7. Je geeft me feedback en indien nodig start ik het gratis correctierondje.
  8. Klaar!

Bij het opstellen van een prijsvoorstel informeer ik je meteen over de duurtijd.
Soms kunnen we direct van start gaan. In dat geval ontvang je – afhankelijk van de aard van de opdracht – binnen 1 à 10 dagen een eerste tekstvoorstel.
Als dit niet mogelijk is door het samenvallen van verschillende opdrachten, breng ik jou daar duidelijk van op de hoogte.

Eén tekst: ik schrijf of herschrijf een tekst op jouw vraag.
Bv. de ‘over mij’ pagina op je website.

Eén project: ik schrijf of herschrijf een project.
Bv. de teksten voor je nieuwe website of het afnemen en uitschrijven van een interview.

Abonnement: ik schrijf of herschrijf op regelmatige basis je teksten.
Bv. voor een blog op je website of op je socialemediakanalen.

Gaat het over schrijven of herschrijven? Is je idee helder of is er werk aan de winkel? Is het een contentbrainstorm of copywriting (of beide)? Volstaat een sparringssessie of is het een traject?

Daarom werk ik niet met een prijs/woord.
Wil je vooraf zekerheid? Alle begrip!
Ik bekijk eerst uitgebreid je vraag voordat ik een prijsvoorstel opmaak.

Ik heb zelf veel interesses en hou ervan om me in te lezen, dus ik werk niet voor een bepaalde niche qua thema.
Ik werk wel graag voor en met ondernemers of organisaties die niet alleen winst vooropstellen (ook natuurlijk!) maar ook ondernemen vanuit waarden als vrijheid of innovatie of kwaliteit of inclusie of …