25 dagen, 25 acties die klanten dichterbij brengen.
Gebaseerd op ‘proven’ marketingtheorie, maar vertaald naar marketing for ondernemers-die-wel-andere-zorgen-hebben maar er toch werk van willen maken.
Voel je weerstand bij woorden zoals zichtbaar zijn, marketing of strategie?
Dan ben je hier op de juiste plaats.
Want ik snap het wel.
(Dat is ook de reden waarom ik na mijn studies communicatie en marketing …
niet meer aan marketing wou doen.)
Want wat heb je aan theorie of trucjes als je in een freeze-modus komt
of gillend wegloopt als het woord ‘sales’ ter sprake komt?
Dus dacht ik: wat als ik al die ‘grote’ marketingbegrippen vertaal naar kleine, concrete acties?
Acties die passen bij ondernemers met
volle agenda’s (of net niet),
echte klanten (of nog niet)
en nul zin in gedoe (ja, dat wel).
25 superkorte mails (pinky promise)
25 concrete marketingacties waarmee je in actie schiet (aja) en je ‘jobs-to-be-done’ op een fijne manier invult.
een vleugje theorie (in mensentaal)
een concrete actie (in dezelfde tijd als koffie drinken en voor je uitstaren)
een voelbaar resultaat (zonder salesdruk)
Ben jij die …?
Awel, ik help je er ZO graag mee!
Na de mailreek pitch ik geen nieuw aanbod, no worries :-).
Je komt wel in mijn mailinglijst ’terecht’. Twee keer per maand stuur ik een e-mail met marketing- en copytips.
Je kan je hiervoor uiteraard op elk moment uitschrijven. Pinky promise!
Veelgestelde vragen
Ik stuur je de eerste mail op 1 december. Daarna ontvang je elke dag een kort mailtje. Je kan de tips en oefeningen doen wanneer je dat zelf wil.
Ja! De mailreeks staat open tot 31 december (voor wie ineens op kerst een ‘het is genoeg nu’ ingeving krijgt ;-).
Ik stuur deze mailreeks niet om jou een (nieuw) aanbod voor te stellen. Na de mailreeks kom je op mijn e-maillijst terecht, zodat je vanaf dan mijn verhalen in je mailbox blijft ontvangen. Natuurlijk hoop ik dat we elkaar zo beter kunnen leren kennen en wie weet ooit kunnen samenwerken, maar dat zien we dan wel. Je kan je achteraf altijd gemakkelijk uitschrijven!
Ik neem 25 bekende marketingconcepten onder de loep, van marketingmix, waardepropositie, customer journey, framing, thought leadership, prijsperceptie, AIDA-model tot ecosysteemmarketing en vertaal dat naar een kleine, concrete actie.