Hey! Ik ben Hannie 👩🦰.
Strategisch denker, rustbrenger, copywriter/marketeer met een geweten en fan van marketing die goed voelt.
Want ja, je mag communiceren op een manier die werkt, goed doet en energie geeft!
Marketing waar je wél goesting van krijgt,
krijg je al goesting?
Want soms lijkt het alsof je moet kiezen hé.
Authentiek zijn of strategisch.
Rustig je ding doen of resultaat behalen.
Maar wat als je voelt dat het anders mag/moet/kan?
Dan ben je hier op de juiste plek.
Ja oké, maar ethisch copywriter en marketeer,
wie heeft nu zo een titel en wat euh … betekent dat 😋?
Wel, gaat je hartslag omhoog als je bijna aan de beurt bent tijdens een voorstellingsrondje?
Die van mij in ieder geval wel.
Hier gaan we.

Wie ben ik?
- Moeder van een kleuter en tiener en plusmoeder van twee tieners
- Ik hou van stilte, maar laat geen dag hetzelfde zijn aub
- Brusselaar-by-choice
- Ik sta op de barricade voor marketing die goed voelt, mensenrechten en een koffie & douche in de ochtend
Ik studeerde communicatie en marketing, maar er bleef iets knagen.
Ik wilde meer doen dan “communiceren om te verkopen”.
Ik wilde iets bijdragen, de wereld mooier maken.
(Ik weet het, dit cliché zag je wel al eerder. Maar t’was dus echt hé!)
Na een korte periode bij Buitenlandse Zaken werkte ik in verschillende sectoren, zoals de zorg, tewerkstelling en justitie. Maar het was in de palliatieve zorg dat ik besefte hoe belangrijk echte communicatie is. Mensentaal. Verhalen die raken.
Ik keek terug en zag een patroon: communicatie was altijd de rode draad geweest.
En ik besefte iets essentieels: marketing hoeft niet commercieel te zijn. Ze kan ook ethisch, empathisch en strategisch doeltreffend zijn.
En dus groeiden er zaadjes in mijn altijd actieve brein.
Zaadjes die uitgroeiden tot mijn eenvrouwzaak Synopsis.
Een naam die verwijst naar het Griekse sýnopsis = samen kijken. En dat is precies waar ik het best in ben.
Met mijn ervaring in strategisch denken, copywriting en maatschappelijke communicatie
help ik ondernemers en organisaties om op hun manier zichtbaar te zijn.
Eerlijk. Empathisch. En met resultaat.
(Het liefst met een koffie erbij. Of een theetje. Of wat spuitwater. Of een chocolaatje. Zei ik al dat ik van afwisseling hou?)
Of zoals de geëngageerde founder van Vergeet de kinderen vzw zei:
(Waarbij ik me ongemakkelijk voel, maar hé, ik vind ook dat jij niet moet geloven wat ik over mezelf vertel.) 👇


Maar genoeg over mij. Ik ben vooral benieuwd naar jouw verhaal!
Voel je dat er iets mag veranderen in je communicatie? Zoek je iemand die met je meedenkt?
Stuur me een berichtje of plan een gratis-goesting-om-een-samenwerking-te-bekijken-call in!
Wist je trouwens dat ik samen met de geweldige Marthe van Campenhout een podcast host?
Ook in deze podcasts was ik te gast en leer je me nog wat beter kennen.
Veel luisterplezier! (Klikken op de afbeelding)