Goesting om je verhaal te delen op een manier die goed voelt?
Ik wil je empoweren om je aanbod op een authentieke, eerlijke én toch strategische manier te kunnen verkopen.
Het resultaat? Vol zelfvertrouwen en met plezier draag je je missie uit en je klanten voelen zich écht aangesproken.
Ethisch communicatie-expert,
wie heeft nu zo een titel 😋?
Gaat je hartslag omhoog als je bijna aan de beurt bent tijdens een voorstellingsrondje?
Die van mij in ieder geval wel ;-). Hier gaan we.
Wie ben ik?
- Moeder van een kleuter en tiener en plusmoeder van twee tieners
- (Ingeweken) Brusselaar
- Ambitieuze creatieve generalist
- Stilte & variatiezoeker
- Iemand die op de barricade staat voor marketing die goed voelt, vrouwenrechten en een koffie & douche in de ochtend
Na mijn studie communicatie en marketing bleef ik achter met een knagend gevoel; ik wilde meer doen, de wereld mooier maken.
Na een korte periode bij Buitenlandse Zaken werkte ik in verschillende sectoren, zoals de zorg, tewerkstelling en justitie.
Het was tijdens mijn werk in de palliatieve zorg dat ik besefte hoe cruciaal warme, authentieke en inclusieve communicatie is.
Ik realiseerde me dat communicatie de rode draad doorheen mijn carrière was.
En dat marketing niet commercieel hoeft te zijn; het kan juist ethisch, empathisch en strategisch krachtig zijn.
En dus groeiden er zaadjes in mijn altijd actieve brein.
En die groeiden uit tot mijn eenvrouwzaak Synopsis.
In de Griekse betekenis
= samen kijken, voel ik me opperbest.
Samen creëren we marketing die niet alleen effectief is, maar ook goed voelt voor zowel de ondernemer als de klant.
Samen kijken naar je teksten, je droom, je marketing.
Eerlijk én empathisch.
En het liefst van al met een koffie erbij. Of een theetje. Of wat spuitwater. Of een chocolaatje.
Zei ik al dat ik van afwisseling hou?
Tot gauw!
Lieve groet,
Hannie
P.S. Raad eens welke 4 waarden ik belangrijk vind?
In deze podcasts was ik te gast en leer je me nog wat beter kennen.
Veel luisterplezier!
Klikken op de afbeelding 😉