Maar waarom?


Omdat je denkt dat je woorden iemand moeten overtuigen
en je je daar niet goed bij voelt?

Het kan nochtans anders!

Met woorden die inspireren en waardevol zijn.
Die de keuze aan de klant laten.

En met woorden die de waarde van je cursus
of dat innovatieve product dat je verkoopt in de verf zetten.


Dat zijn ethische teksten.

Een merkverhaal die jou en je klant een goed gevoel geven.

Blogs, socialemediaberichten, nieuwsbrieven die van je volgers, fans en klanten maken door inclusieve taal, empathie en eerlijke woorden.

Wat doet een ethische copywriter?

Ik schrijf eerlijke, heldere teksten

in jouw tone-of-voice

waarmee je je klanten raakt

zonder:
de eeuwige frustraties en twijfels van zelf proberen ;-).


  • Heb je het te druk om goede teksten te schrijven?

  • Wil je niet verkoperig communiceren, maar weet je niet hoe?

  • Zeg je al een hele tijd dat je wil bloggen, maar komt het er niet van?

  • Wil je regelmatig contact met je volgers op een manier die goed voelt?

  • Wil je je website updaten, maar ontbreekt het je aan de juiste woorden?

  • Vind je het belangrijk dat je (potentiële) klanten zonder pushen tot bij jou komen?

Dan help ik je daar graag mee!



Jouw snelle acties en zachte aanpak vond ik zo fijn. Dat ik mijn verhaal kon doen en we samen de juiste woorden konden vinden.
We zijn heel blij om te kunnen vertrouwen op Hannie’s professionele aanpak. Ze communiceert open en duidelijk over haar tijdsbesteding en neemt vlot het heft in eigen handen.
Karolien

Zichtbaar zijn kan op veel manieren.
Ik help je dat op een leuke manier te doen!


Twee breinen doen het vaak beter dan één 😉.

Daarom kan een content- of marketing BOOSTsessie,
of DEEPDIVE
jou misschien ook helpen!



€ 75 is mijn gemiddelde uurprijs, maar jij wil natuurlijk vooral weten wat ik in die tijd voor je kan schrijven. Dat hier inschatten is niet evident. Daarom bespreken we samen een prijsformule waar we ons beiden goed bij voelen.


FAQ

“ik heb nog vragen”

Stuur me een mailtje of plan een gratis let’s meet gesprek in. Het kan zijn dat het voor jou niet nodig is om maandelijks een nieuwsbrief of blog te schrijven. Misschien is een contentbrainstorm voor jou interessant of het schrijven van je ‘over mij-pagina’. We bekijken het samen.

  1. We maken kennis via een gratis online gesprek of via e-mail/whatsapp (voor de introverten of nachtwerkers onder ons).
  2. Ik stel een prijsvoorstel op.
  3. We gaan in zee of zeggen vriendelijk au revoir.
  4. Ik stuur je een vragenlijst die je kan inspreken of invullen waarin ik peil naar je merkverhaal, je passie, je tone-of-voice, … Heb je dit nog niet helemaal helder? Geen probleem, we kunnen dit ook samen bespreken tijdens een voorbereidende sessie.
  5. Nadien begin ik met een onderzoek naar je thema of domein en start ik met schrijven.
  6. Je krijgt de teksten op het afgesproken moment.
  7. Je geeft me feedback en indien nodig start ik het gratis correctierondje.
  8. Klaar!

Bij het opstellen van een prijsvoorstel informeer ik je meteen over de duurtijd.
Soms kunnen we direct van start gaan. In dat geval ontvang je – afhankelijk van de aard van de opdracht – binnen 1 à 10 dagen een eerste tekstvoorstel.
Als dit niet mogelijk is door het samenvallen van verschillende opdrachten, breng ik jou daar duidelijk van op de hoogte.

Eén tekst: ik schrijf of herschrijf een tekst op jouw vraag.
Bv. de ‘over mij’ pagina op je website.

Eén project: ik schrijf of herschrijf een project.
Bv. de teksten voor je nieuwe website.

Abonnement: ik schrijf of herschrijf op regelmatige basis je teksten.
Bv. voor een blog op je website of op je socialemediakanalen.

Gaat het over schrijven of herschrijven? Is je idee helder of is er werk aan de winkel? Is het een contentbrainstorm of copywriting (of beide)? Volstaat een sparringssessie of is het een traject?

Daarom werk ik niet met een prijs/woord.
Wil je vooraf zekerheid? Alle begrip!
Ik bekijk eerst uitgebreid je vraag voordat ik een prijsvoorstel opmaak.

Ik heb zelf veel interesses en hou ervan om me in te lezen, dus ik werk niet voor een bepaalde niche qua thema.
Ik werk wel graag voor en met ondernemers of organisaties die niet alleen winst vooropstellen (ook natuurlijk!) maar ook ondernemen vanuit waarden als vrijheid of innovatie of kwaliteit of inclusie of …