Van dat moetje (marketing) iets leuk maken?

Zodat je zichtbaar kan zijn op een authentieke, empathische én toch strategische manier?

In een mailreeks help ik je op weg.

Voel je weerstand bij woorden zoals zichtbaar zijn, marketing of strategie?

Dan ben je hier misschien wel op de juiste plaats.


Schrijf je in op de wachtlijst voor een mailreeks waarin je afstand leert nemen van wat je denkt te weten over marketing.
Je leert voelen wat je nodig hebt en waar je naartoe wil.

Ik toon je dat het echt wel anders kan.
Dat marketing leuk kan zijn én dat je er impact mee kan maken.

10 mails

30 tips, mindset oefeningen, strategiewerk, een template, inspiratieprompts én een goede brok humor

Strategie, ethiek én plezier in 1

Door de mailreeks

  • ontdek je dat marketing leuk kan zijn
  • leer je strategisch na te denken over je marketing
  • weet je dat je niet alles van jezelf moet delen
  • heb je oog voor je eigen plezier en het goed gevoel van je klanten

Sounds good!

Na de mailreek pitch ik geen nieuw aanbod, no worries :-). 
Je komt wel in mijn mailinglijst ’terecht’. Twee keer per maand stuur ik een e-mail met marketing- en copytips. 
Je kan je hiervoor uiteraard op elk moment uitschrijven. Pinky promise!  


Veelgestelde vragen

Wanneer start de mailreeks?

Ik weet nog niet exact wanneer, maar ik vermoed dat dit in januari 2025 zal zijn. Je ontvangt dan elke 3 à 4 dagen een mailtje en je kan de tips en oefeningen doen wanneer je dat zelf wil.

Welk aanbod ga je me ‘pitchen’?

Ik stuur deze mailreeks niet om jou een (nieuw) aanbod voor te stellen. Na de mailreeks kom je op die lijst terecht, zodat je vanaf dan mijn verhalen in je mailbox blijft ontvangen. Natuurlijk hoop ik dat we elkaar zo beter kunnen leren kennen en wie weet ooit kunnen samenwerken, maar dat zien we dan wel. Je kan je achteraf altijd gemakkelijk uitschrijven!

Welke thema’s komen er in aan bod?

We werken rond vertrouwen en empathie in je marketing, hoe je storytelling kan toepassen en op een creatieve manier aan contentcreatie kan doen, personal branding, waarde geven, klantgericht denken, sociale media ethiek, verbindende emailmarketing en hoe je feedback bevraagt én toepast!

Wil je liever meteen aan de slag? De gratis ethische marketingtoolkit helpt je op weg!