Communiceren op een manier die echt (goed) voelt, iets goeds brengt en je dromen en doelen helpt bereiken.


Dat is ethische marketing.
En daar help ik je zo graag bij.

Het was een dag vol inspiratie en heel wat concrete resultaten. Ik voelde me meteen bij je op mijn gemak! Je andere manier van marketing benaderen overtuigde me om samen te werken en daar heb ik geen seconde spijt van gehad.
Sanne
Digisan


We gaan 1 op 1 aan de slag
om je marketing naar een hoger of ander niveau te tillen,
op een manier die goed voelt voor jou en je klanten.

Deze thema’s kunnen aan bod komen

We kijken naar binnen.

Wie ben jij als ondernemer? Waar droom je van? Wat zijn jouw doelen en hoe kunnen we die op een ethische en betekenisvolle manier vertalen naar concrete marketingdoelstellingen?

Samen creëren we je ‘grote verhaal’ dat de basis vormt voor je marketingstrategie. Een manier van denken zonder manipulatie of pushen.

We richten onze blik naar buiten.

We leren je droomklanten beter kennen, wat ze nodig hebben en verlangen. Wat de community waartoe ze (willen) behoren belangrijk vindt. We gaan nog een stap verder en bekijken hoe je op een ethische manier nog meer waarde kan bieden, met aandacht voor privacy van je klanten, de vertrouwensband en de “concurrentie”.

Geen gladde verkooppraatjes, maar het opbouwen van duurzame relaties die dicht bij jezelf blijven.

We maken je marketingstrategie concreet. We duiken in de wereld van ethische copywriting en storytelling, en creëren waardevolle en betekenisvolle content voor je doelgroep. We bekijken samen met welke teksten we eerst aan de slag gaan. Denk maar aan je website, nieuwsbrief, blog of socialemediaberichten.

Geen lege beloftes, maar authentieke verhalen die resoneren bij je klanten. En die goed voelen voor jou om te delen!